dag 1: Om Mig

Jag heter Selina Arnesdotter!
Går i nian.
Lite udda fakta bara.
Jag är ingen film människa.
Dom flesta filmerna tråkar ut mig. 
Men serier!
Jag följer alla möjliga serier, gossip girl, vampire diaries, pretty little liers, true blood och myyycke fler.

Jag har en bästa vän som heter Matilda. Henne har jag kännt hela mitt liv.
Hon är den bästa vän jag har.
Sen finns ju Sandra oxå. 
Henne har jag kännt sen sjuan. 
Hon är oxå as shysst.

Jag dansar en gång i veckan.
Har dansat hela mitt liv. 
När jag var yngre satsade jag mer på dansen. Jag gick i juniordansarlinjen i tre år.
Det är en grupp man måste på på audition för att komma in, och sen är man som ''fast'' där.
Man går med samma grupp tre dagar i veckan, två timmar varje lektion.
Men nu i nian hinner jag inte dansa så mycket, om jag fortfarande vill ha någolunda betyg i skolan och ett socialliv kvar.

Jag har jättedålig syn, måste igentligen använda linser, men det är så jobbigt att sätta in varje morgon.
Sen tar jag oxå medicin varje kväll. För vad är jag inte helt säker på. Men det är något med köldkörteln (stavning)

Nått mer ni vill veta, kommentera bara. Bild från sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0