dumma värld

Hej bloggen!
Idag på skolan hade vi temadag, och jag tyckte det var grymt tråkigt, jobbigt, och deprimerande...
Vi pratade om hur man skulle tänka innan man handlar och hur man skulle spara på vatten osvosv..
Och vi fick bara sitta still hela dagen och lyssna se på film och sånt. 
Jag känner mig grymt irrierad.

Förutom det regnar det. Och jag är utelåst för mina hemmanycklar är borta..

Sen frågade jag sandra om vi skulle äta på stan, men hon skulle dit med nån annan.

tur är att jag har internet utanför huset så jag har nånting att göra...




Kommentarer
Postat av: Misa

Eller hur! man kan väl liksom spara på vattnet på sitt eget sätt lixom. Tur att allt har sitt slut.. ;)



Allt bra?

Kram

2011-09-07 @ 14:30:13
URL: http://misaslullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0