Jaa, jag kom iallafall in tillslut..


Försökte få tag på mamma, men när hon inte svarade tog jag några snabba slutsatser att balkongdörren var öppen..

Så jag tog stegen och klättrade upp på balkongen (det var svårare än vad låter, eftersom stegen var lite kort...)
när jag väl var där uppe var den såklart låst, men fönstret var öppet, men det var typ låst så det gick inte öppna mer, så jag stoppade in handen(som igentligen inte fick plats i den 5 cm smala öppningen) och försökte öppna balkongdörren.. 



Iallafall fortsatte jag i kanske en timme tillls jag hörde att mamma var hemma, då klättrade jag ner och kom äntligen in!


Nu ska jag städa mitt rum, sen läxa, sen ska jag klippa ihop lite musik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0